dimarts, 10 de desembre del 2013

Quarta sessió d'Identitat i Territori

Benvinguts a l'última entrada d'Identitat i Territori.

Sí, sí nois i noies, avui s'han quasi acabat les presentacions dels treballs d'Identitat i Territori. I dic quasi, perquè avui han faltat dues parelles.

Tot i així, ha sigut molt interessant, ja que els temes tractats eren molt diferents.

Una parella, ens ha parlat de l'adopció, i ens han arribat al cor. Una altra parella, ens ha parlat d'una ONG amb la qual col·laboraven amb la seva antiga escola. 
Però la presentació que més m'ha impactat, i que han arribat més als meus sentiments, ha sigut la del maltractament d'animals.

Aquests dos companys, ens han parlat del maltractament dels animals domèstics, i ens han ensenyat un vídeo on hi apareixia la transformació d'un gos abandonat i maltractat. En el vídeo, s'hi podia veure com agafaven aquest gos, i el començaven a cuidar, fins que el curaven, i el gos tornava a confiar i a no tenir por de les persones.

Penso que ha sigut un vídeo molt ben buscat, ja que aquests tipus de vídeos solen ser molt durs, però crec que ells han aconseguit trobar aquell vídeo que arriba sentimentalment al públic, i que no era massa dur.

Tot i ser una sessió maca i entretinguda, les valoracions finals no han sigut massa bones, ja que s'han vist molts errors dels quals ja n'havíem parlat. Com per exemple:

  • Faltes d'ortografia.
  • En algun cas, mala col·locació del vídeo.
  • Mala col·locació dels membres de les parelles.

Ens ha sabut greu que l'última sessió acabés amb males valoracions, però tret d'aquest aspecte, penso que ha sigut una sessió agradable, ja que he pogut reflexionar sobre diversos temes com pot ser l'adopció, i com és la vida amb un nen/a adoptat, o reflexionar sobre el maltractament dels animals. Sobre aquest tema com he dit abans, hi he reflexionat molt, ja que jo no seria capaç de fer mal a la meva mascota, i em costa creure que hi ha gent que els abandona o els pega.

Finalment, m'agradaria agrair a tots els meus companys que ens hagin exposat el seu treball i als professors per deixar-nos fer aquest treball. 

Jo, personalment, al principi de tot no tenia cap mena de ganes de fer aquest treball, tot al contrari. Però quan vaig començar a fer-lo em va agradar cada vegada més, perquè n'he extret moltes coses bones. La primera de totes, ha sigut poder conèixer una persona com la meva parella, Núria Pujol, i en segon lloc gràcies a aquest treball he pogut viure moltes experiències que mai m'havia plantejat.

Espero que us ho  hagueu passat tant bé  com jo amb aquestes entrades.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada