dissabte, 14 de desembre del 2013

PicMonkey

Benvinguts a aquesta nova entrada.

Esteu cansats i cansades d'utilitzar el PothoShop per editar fotografies? O no sabeu com fer-ho i ho heu de fer amb el mòbil? Doncs no us preocupeu, perquè avui us explicaré un nou programa on-line per a editar les teves fotografies, o per a fer collages per als teus amics.

Estigues atent!

Avui us vull presentar: http://www.picmonkey.com/

Alguna vegada heu aprés a utilitzar un programa amb un tutorial? Doncs si la vostra resposta és que no, avui serà la vostra primera vegada, perquè a continuació us mostraré el tutorial amb el que jo he aprés a utilitzar el Picmonkey.
Espero que us serveix-hi igual que m'ha servit a mi.

Aquest tutorial és de Marceline la Reina Vampira.

Després d'aquest tutorial, he volgut posar en pràctica el que he aprés. Així doncs, he obert el Picmonkey, i m'he posat a editar de color una de les meves fotografies.

Mireu com ha quedat:


Primera modificació que he fet.

Segona modificació que he fet.

Tercera modificació que he fet.

Quan he acabat aquestes tres modificacions, he decidit fer un petit resum d'aquests tres canvis, fent un collage amb aquestes tres fotografies més l'original. I m'ha quedat així:


Collage final.

Aprendre a utilitzar aquest programa, m'ha servit molt, ja que a mi, personalment el PhotoShop no m'agrada massa perquè no el se utilitzar. I aquest, en canvi, és senzill i ràpid.

Ara, per fi, ja podré fer collages pels meus amics.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada