dissabte, 14 de desembre del 2013

Treballem amb Prezi

Benvinguts a aquesta nova entrada.

Vosaltres com feu una presentació? Amb Power Point no?

Jo, fins fa dos dies presentava els meus treballs amb el Power Point, però després d'aquesta classe de GTIC, crec que a partir d'ara utilitzaré el Prezi.

Heu sentit a parlar del Prezi?

Doncs pels que no ho sabeu, el Prezi és un programa de presentacions que en comptes de tenir diapositives com té el Power Point, les imatges, els textos... es col·loquen sobre un llenç virtual.
Aquesta eina de presentació, es distingeix pel seu zoom, que permet als usuaris disposar d'una visió més apropada o més allunyada de la zona de presentació.

La presentació final, es pot desenvolupar en una finestra del navegador, o bé te'l pots descarregar i guardar-lo en el teu ordinador.

Els usuaris que usen el Prezi públic, poden editar, mostrar i descarregar  els seus treballs a la web de l'aplicació.

Ara que ja sabeu a grans trets què és el Prezi, voleu saber com crear-ne un i com s'utilitza?

Doncs a continuació us deixo una presentació creada amb Prezi, que us explica com utilitzar-lo. Mira'l, és interessant!


Aquest Prezi l'ha creat Dolors Reig.

Bé, després d'aquesta petita introducció al món del Prezi, us explicaré quina és la feina que he hagut de fer.
El Jordi, al acabar la classe, ens va demanar que creéssim un Prezi, explicant què és per a nosaltres la família.

Uf, que difícil - vaig pensar al principi. Però tot i així em vaig posar a pensar. Primer de tot, vaig pensar en una flor, i utilitzar els pètals com els fills de la família, i el punt que uneix els pètals com a pare i mare, però no m'acabava de fer el pes. Així que vaig continuar pensant. 
La segona idea que vaig tenir, va ser la d'una família d'animals. Però vaig pensar que això ho faria molta gent. I finalment, vaig relacionar la idea de família, amb un equip de volei.

Aquesta sí - vaig pensar. Aquesta és la bona!

Així doncs, vaig començar a fer el meu Prezi. I ara deveu pensar que quines relacions hi ha entre una família i un equip de volei, i que per què vaig triar aquesta idea tant estranya.

Doncs si seguiu llegint, en trobareu la resposta.

Vaig tenir aquesta idea, perquè a mi m'agrada molt fer esport, i concretament el volei. De fet fa onze anys que jugo a volei, i per tant, és un tema fàcil per a mi.
I per altra banda, quina era la pregunta? A sí! Que quines relacions hi ha entre un equip de volei i una família no?

Doncs bé, el que jo vaig pensar, va ser que l'entrenador i la capitana serien els pares, ja que són els que tenen més veu en l'equip, i els que prenen les decisions, i per altra banda, les jugadores serien els fills.

Voleu veure com m'ha quedat? Doncs mireu:




Aquesta activitat, no només m'ha servit per aprendre a fer funcionar  el Prezi, sinó que m'ha fet reflexionar què és per a mi la família.
Per a mi la família és com un equip que tots ho donem tot per qualsevol component de l'equip. Per a mi la família és lo més important que un ésser humà pot tenir.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada