dissabte, 7 de desembre del 2013

Interpretació d'una imatge

Benvinguts, a una nova entrada on us explicaré una activitat molt interessant que ens van demanar que féssim a Seminari.

Es tractava d'interpretar una imatge des d'un punt objectiu, després des d'un punt subjectiu...
Sembla fàcil veritat? Doncs no, no ho va ser tant!

Així doncs, vaig seure davant de l'ordinador, i vaig començar a pensar. Quina imatge puc fer? Quin tipus d'imatge? Perquè clar, d'imatges n'hi ha de molts tipus: publicitària, abstracte, un quadre...
Finalment, vaig decidir fer "La nit estrellada" de Vincent Van Gogh.

Vincent Van Gogh. "La nit estrellada".



A continuació podeu veure el meu treball on explico i analitzo la imatge.





Aquesta va ser una activitat, que em va permetre recuperar conceptes de l'any passat (2n de batxillerat), ja que a la matèria d'Història de l'Art, vam comentar aquesta pintura, i a més a més em vaig examinar d'aquest quadre a la selectivitat. 

És un quadre que personalment m'agrada molt, i que em transmet una certa tranquil·litat. Com si sigues una nit d'estiu.

Però després de mirar els treballs de les meves companyes de seminari, possiblement, hagués repetit l'activitat, per fer un anàlisi d'una fotografia totalment diferent. Com per exemple de la meva mascota, o del lloc on sempre he volgut anar....

Tot i així, per a mi va ser una activitat molt interessant i molt profitosa.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada