dimarts, 26 de novembre del 2013

Segona sessió d'Iidentitat i Territori

Benvinguts a la segona entrada d'Identitat i Territori.

Com que avui ja sabeu què és ja que ja en vam parlar a la primera entrada, anirem directament al gra.

Avui, dimarts 26 de novembre, s'han exposat diversos treballs. Però aquesta setmana el tema més abundant no ha sigut l'esport, sinó que ha sigut la relació que tenen els nens amb les seves mascotes.

M'hi he sentit identificada? Doncs sincerament, sí. Jo actualment tinc una mascota, concretament tinc un hàmster. Sé que la situació és molt diferent a les que han exposat, ja que jo no sóc una nena petita, ni tinc un gos o un gat (que són de les mascotes que han parlat), però tot i així, tinc un vincle molt gran amb el meu hàmster, i quan estic trista, el que més em relaxa és poder-lo tenir a ell entre les meves mans. 
Tenir un hàmster, també m'ha ajudat a ser més responsable, ja que he de cuidar d'un ésser viu, m'ha ajudat a tenir més tacte, ja que amb ell he d'anar amb compte per no fer-li mal....

Penso que aquestes exposicions que han fet, han sigut molt interessants, però tot i així, la que destacaria més , és l'exposició dels "Taps Solidaris" d'Ainoa Sarroca i Sandra Pujol.

I ara us estareu preguntant: I per què destaques aquesta presentació?

Doncs bé, jo la destaco, ja que ha sigut una presentació molt senzilla i clara, amb un bon suport tecnològic, i a més a més m'han arribat a convèncer de la importància que pot tenir guradar un tap de plàstic. Tot i així, vull dir que jo ja participo en aquesta campanya dels taps de plàstic fa bastant temps, però, amb els exemples que ens han posat, i de la manera que ho han trasmès, penso que han aconseguit els seus objectius.

Finalment, a la sessió d'avui, s'han tornat a remarcar alguns aspectes de millora:
  • Correcció lingüística.
  • Faltes d'ortografia.
  • Acabar de millorar la posició dels membres del grup.

Tot i així, a la sessió d'avui s'han notat molts canvis positius, respecte les presentacions del primer dia.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada