dilluns, 25 de novembre del 2013

La cançó de la setmana

Benvinguts a aquesta nova entrada.

En aquesta entrada, us adjuntaré la cançó que he triat per aquesta setmana.
Aquesta, és una cançó especial, ja que va ser una de les dues peces que vam cantar el passat Dimecres 20 de Novembre, pel concert de Santa Cecília.

Aquesta, va ser una nova experiència per a mi, perquè va ser la primera vegada que cantava en un concert de la Universitat.

Després d'una setmana assajant aquestes dues peces, va arribar el dia esperat. Després d'una sessió pràctica d'educació física, vam tornar cap a la Universitat, ens vam col·locar tots els de primer curs d'Educació Infantil a l'entrada, i vam cantar la cançó de bressol Hora Baixa , i la cançó de Tres i tres i tres fan nou.

Jo, avui, compartiré amb vosaltres la cançó de Tres i tres i tres fan nou , ja que és una cançó que jo vaig aprendre a l'escola quan era petita, i em va ajudar a sumar.
En el concert, primer de tot la vam cantar tots junts dues vegades, i finalment, vam fer un cànon.

Espero que la sapigueu apreciar tant com ho vaig fer jo.




Aquest vídeo l'he extret del Youtube.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada