dilluns, 7 d’octubre del 2013

Un petit conflicte



Una història? Editar un vídeo amb el YouTube? Com? On m'he posat? Jo això no ho se fer!
Tot això és el que vaig pensar quan ens van proposar crear una petita història, grabar-la amb el móbil, editar-la amb el YouTube i finalment, penjar-la al nostre blog.

Benvinguts a aquesta nova entrada.
Aquí us explicarè la meva nova experiència.

El que vaig fer primer de tot, va ser formar una parella amb la Sandra Pujol. Tot seguit vam pensar en crear una història fàcil. Se'ns va acudir crear un conflicte senzill i comú, com és el simple fet de xocar-te amb alguna persona quan tens pressa. Aquesta va ser la nostra idea.
Una vegada la vam tenir... Llums, càmera i acció!

Després de la grabació, va començar aquesta nova experiència. El primer que vaig fer, va ser obrir el meu compte de google. Tot seguit vaig entrar al YouTube, i vaig carregar els vídeos. Una vegada carregats, vaig triar l'opció d'editar, i va ser tant fácil com posar una música per una banda, relentitzar l'última part... I ja està?- em vaig preguntar. Doncs no. Encara em quedava una última part: penjar-lo al blog.

Per penjar-lo al blog, vaig haver de publicar-lo, i copiar el codi embed. Una vegada copiat, vaig entrar al meu blog, i el vaig copiar a l'apartat de HTML. I.... fet!

Aquesta ha sigut una bona experiència de treball en equip, i a més a més, m'ha servit per poder dominar una eina de treball molt útil.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada