divendres, 20 de setembre del 2013

Qui sóc jo?

Benvinguts a aquesta entrada de COED.

Avui, hem arribat a la classe, i la Rosa, ens ha demanat que escrivíssim un text no gaire extens de qui creiem que som nosaltres.

El meu és aquest:

"Jo, em definiria com una persona alegre, bromista i amable, que li agrada molt estar envoltada de gent.
Sempre intento que tothom estigui bé i a gust, i sinó és així els ajudo amb tot el que estigui a les meves mans.
Per altra banda, sóc una noia molt esportista i somiadora, però sempre intento tocar de peus a terra. En els meus moments lliures, m'agrada desfogar-me cantant i ballant, tot i que la meva gran afició és el voleibol.
També em definiria com una persona amb baixa autoestima i poc segura de sí mateixa.
Finalment, m'agradaria afegir, que sóc una persona responsable, ordenada i sobretot amiga dels meus amics."




Fer aquesta activitat, m'ha portat a tancar els ulls, i aïllar-me uns minuts del món, i trobar realment qui crec que sóc jo, tot dient els meus trets més característics.

No és fàcil fer una activitat com aquesta, ja que a vegades fa por donar-te a conèixer al món tal com ets, i que els dames sàpiguen quines són les teves debilitats. 
És per això, que quan he acabat d'escriure aquest text, tenia la sensació d'estar despullada, ja que havia rebel·lat la meva identitat.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada