dimarts, 17 de setembre del 2013

Declaració d'intencions

Hola a tots!

Avui, és la meva primera entrada al blog.
Em dic Marina Vives, i aquest és el meu primer blog, i el meu primer any d'Universitat. Estic cursant el primer curs d'Educació Infantil a la Universitat Ramon Llull, i l'he començat amb moltes ganes i amb molta il·lusió.
Començo aquest blog, des de la classe de GTIC, on ens han proposat la creació d'aquesta nova eina de treball, per tal de poder expressar i compartir els nostres nous coneixements. Per altra banda, d'aquesta manera, també podrem conèixer als nostres companys, veure què pensen, què els agrada...

Des d'aquest mateix moment, em comprometo ha anar explicant les meves noves experiències i els meus nous aprenentatges.

Fins aviat!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada