dimecres, 25 de setembre del 2013

Combinació de Google Drive i Blog

Benvinguts a tots.
En aquesta nova entrada, us parlaré del meu primer treball en grup en el meu primer any de carrera. Aquest treball,l'hem pogut realizar des d'un programa anomenat Google Docs, actualment també conegut com a Google Drive.
El Google Docs, és un programa que pots obtenir fen-te un compte de gmail. Una vegada tens aquest compte, ja pots començar a treballar amb el Google Docs/Drive. Aquest, et permet crear documents on-line, i poder compartir-los amb totes aquelles persones que tu vulguis. 
Aquest programa, és molt útil a l'hora de fer treballs, ja que diverses persones el poden estar modificant a la vegada. D'aquesta manera,evites haver de guardar el document cada vegada que l'actualitzes, o bé haver-lo de compartir via e-mail amb tots els teus companys una i altra vegada.

Com podeu veure, a la part inferior, podem trobar un document Word, un Power Piont i un formulari. Aquests tres documents són part del meu treball en equip. El meu grup, concretament format per la Sandra Pujol, l'Ainoa Sarroca, i jo mateixa, vam escollir un tema relacionat amb la nostra carrera. Concretament,vam decidir dedicar el nostre treball als diferents tipus d'escoles.
La primera part del treball, com molt bé va dir el nostre profesor, es tractaria de realitzar un document Word, un power point i un formulari del tema que nosaltres escollissim. Finalment, una vegada enllestits aquests tres documents, els hauriem de penjar al nostre blog. D'aquesta manera, ens podriem anar familiaritzant amb aquest nou programa.

Per acabar aquesta tercera entrada, m'agradaria fer-vos cinc cèntims de la meva experiència. Per a mi, treballar amb aquest programa no ha sigut difícil, sinó que ha sigut una experiència totalment nova  i  agradable. Cal dir, que també he tingut certs problemas a l'hora de penjar els tres documents al meu blog. He tingut bastants problemas, ja que és la primera vegada que tinc un blog. Però tots ells, m'han servit per aprendre molts conceptes nous sobre les noves tecnologies, però sobretot, he après molts continguts nous sobre els blogs.

En primer lloc, podem veure el Word:

 

En segon lloc, trobem el Power Point:



I finalment, aquí podem veure el formulari:



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada