diumenge, 5 de gener del 2014

Última classe de COED

Benvinguts a tots a aquesta nova entrada!

Això ja s'acaba.

A l'última classe de COED, vam estar parlant sobre com seria l'examen final del dia 7 de Gener. 

La Rosa, ens va explicar que l'examen constaria d'una o dues preguntes de reflexió.

Reflexió? Sí, sí! Dues preguntes de reflexió, on hauríem d'explicar i relacionar els conceptes treballats a classe, i també donar una petita pinzellada sobre el nostre punt de vista.

Per tant, això ja s'acaba?  Doncs sí!

I segurament, us estareu preguntant: i què has aprés durant aquests mesos? Com t'has sentit? És molt diferent la vida universitària de la del batxillerat?

Uf! Quantes preguntes! Però m'agrada que pregunteu això!

Doncs la veritat, aquesta assignatura de COED, m'ha servit molt per reflexionar sobre varis temes, i sobre tot, per aprendre a crear discursos creatius, ordenats,breus, clars...
També m'ha ajudat a aprendre a perdre els nervis a l'hora de posar-me davant d'una certa quantitat de persones, i presentar el meu treball. Això ha sigut, gràcies a totes les tècniques que hem aprés per com saber parlar bé en públic.

Per altra banda, també m'ha servit per veure com d'important és el llenguatge. Però sobretot com d'important és que nosaltres, els mestres el sapiguem parlar d'una manera correcte i formal per donar bon exemple als nostres alumnes.

Finalment, m'agradaria dir que els primers dies em sentia una mica estranya, ja que per a mi tot era nou, els meus companys, la universitat... Però aquestes classes, m'han ajudat molt a integrar-me, i a aprendre que no passa res si ens equivoquem a l'hora de participar i respondre alguna de les preguntes de la Rosa, ja que estem aquí per això. Per tant, m'han animat a participar a les classes, i a fer-me sentir, a dir el què penso.

A més a més, també m'ha ajudat molt a millorar la meva ortografia. Gràcies a aquestes classes i a la creació del blog, la meva ortografia ha millorat molt.

Per tant, estic molt satisfeta del semestre que he fet en la matèria de COED, i puc dir que m'ha agradat molt que el primer semestre d'aquesta nova etapa poguéssim experimentar aquesta matèria, ja que ens servirà per altres aspectes que ens anem trobant d'ara en endavant.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada