dilluns, 9 de desembre del 2013

Treball final de la setmana de reflexió i pràctiques

Benvinguts a aquesta nova entrada de Seminari.

Avui, podreu veure el vídeo final de la setmana de reflexió i pràctiques! Us en recordeu de totes aquelles entrades que vaig fer explicant-vos l'excursió pel Baixador de Vallvidrera, les pràctiques que vaig fer a la Llar d'Infants Andreu Castells....?

Doncs el que podreu veure avui, són imatges i vídeos que resumeixen aquesta setmana.

Aquí us el deixo:




Espero que us hagi agradat molt aquest vídeo, perquè tant la Sílvia Ricart com jo, Marina Vives, li vam dedicar molt temps. 

Molt temps? Si només és un vídeo! - esteu pensant. Però no! No és tant fàcil! Ara us explico el per què.

Primer de tot, el que vam haver de fer, va ser durant la setmana fer fotografies a totes les activitats, agafar apunts i fer algun que altre vídeo. Fins aquí tot molt fàcil no?

Ara ja ve la part més complicada. 

Quan la Berta (la nostra professora de Seminari), ens va dir que havíem de fer un vídeo que resumís la setmana de pràctiques, a nosaltres ens va semblar una activitat molt animada, i teníem moltes ganes de començar-la.

Per tant el que la Sílvia i jo vam fer, va ser quedar un mig dia per començar la tria de fotografies i vídeos que hi sortirien.

Aquí és on comença la part més difícil. 

En aquest moment, és quan realment comences a treballar en grup. Aquí és quan t'has de posar d'acord amb la teva parella. 

Posar d'acord? Però si només són quatre fotos?- em direu ara. Doncs sí, només són quatre fotos, però el problema entra quan jo en vull quatre i la meva parella en vol quatre totalment diferents.

Però aquest no va ser un problema per a nosaltres, ja que durant la setmana de reflexió i pràctiques, ens vam repartir la feina, i cada dia només una de les dues feia fotografies. D'aquesta manera, només en teníem unes, i aquestes serien les que posaríem en el nostre vídeo.

Però això no s'acaba aquí. Havíem d'utilitzar més recursos! 

Per tant, el que nosaltres vam decidir, va ser crear una petita història, que es basaria en la travessa d'un camí. És per això que al principi d'aquest vídeo hi podeu veure unes noies pujant unes escales. Això simbolitza que el camí comença.

Per acompanyar aquest camí, hi podeu sentir una veu en-off, concretament la meva, que us va explicant què vam fer cada dia. I per seguir la idea del camí, podreu veure que entre activitat i activitat, hi han fotografies de camins. Aquestes simbolitzen la resta de camí d'aquesta travessa.

Finalment, us preguntareu: I les paraules que surten de color blanc, què són?

Doncs bé, aquestes paraules, són tots els valors o sentiments que vam aprendre i sentir durant aquesta setmana fent les diverses activitats.

Per concloure aquesta entrada, m'agradaria dir-vos que aquesta activitat, em va servir per recordar aquesta setmana tant especial per a nosaltres, i analitzar-la més a fons per tal de saber millor què és el que més m'havia agradat, i què és el que no m'havia agradat tant.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada