dimecres, 30 d’octubre del 2013

Qui ets tu, Meritxell?

Benvinguts a aquesta nova  entrada de COED.

Avui, us explicaré l'activitat que vam fer a l'última classe de COED. Es tractava de portar una descripció d'una persona de la classe. Una descripció més o menys d'unes 200 paraules. A més a més, hi havies d'afegir una fotografia d'aquesta persona , amb el seu peu de foto, on en ella es pogués veure com és aquella persona que has descrit.

Recordeu aquella entrada que vaig fer, on us explicava els exemples que la Rosa ens havia posat per a dur a terme aquesta activitat?
Doncs en aquesta entrada, per fi podreu saber a qui vaig triar!

Jo, vaig triar la Meritxell Rodríguez. I per què la vaig triar?  Doncs la vaig triar, perquè és una persona actualment molt propera a mi de la qual en podia dir moltes coses.
Jo, vaig optar per fer una descripció original. Vaig fer que semblés una mena de diàleg entre ella i jo, on ella explicava com es veia a ella mateixa. Quan jo acabava d'escriure el que ella m'havia dit... resulta que m'havia descrit a una persona totalment oposada al que ella era.

I la fotografia? Doncs jo vaig fer un collage amb forma d'M amb les tres fotos que més em van agradar. Les fotografies li vaig fer al Parc de la Tamarita, al dilluns al sortir de Blanquerna.

Finalment, aquesta activitat acabava amb una exposició a la classe de les fotografies. El que vam fer, va ser penjar les fotos a la paret, i explicar als companys per què l'havíem fet d'aquella manera, i què significava.

Amb aquesta activitat, he aprés a tenir més cura a l'hora de fer fotos, ja que cada fotografia expressa una cosa segons la manera en què l'hagis fet. També he aprés que cadascú té un punt de vista diferent, i cadascú pot interpretar una imatge com ell vulgui.
A més a més, aquesta activitat, també m'ha servit per posar en pràctica com parlar en públic.

És una activitat que tornaria a fer.


En aquesta fotografia, amb la seva mirada, ens ho expressa tot.

 En aquesta fotografia podem veure, com camina per la seva vida.


En aquesta última fotografia, ens expressa el seu somriure més gran.




1 comentari:

  1. Hola, Marina. Primerament, gràcies per escollir-me. La teva descripció em va sorprendre una mica, ja que estaves dient tot el contrari del què t’havia dit a la entrevista. Vaig riure moltíssim en alguns punts. Un altre aspecte, a comentar, és l’estructuració de les paraules, la teva forma d’escriure m’agrada molt!

    ResponElimina