dilluns, 23 de desembre del 2013

Són importants les etiquetes?

Benvinguts a aquesta nova entrada.

Ja es va acabant el semestre, i aquesta tarda mentre mirava el blog, m'he parat a pensar un moment, i m'he dit: com és que posem etiquetes cada vegada que fem una entrada? Realment és tant necessari que les posem?

Llavors, en aquest moment he pensat: doncs en podria fer una entrada, avera que en pensen ells!

Vosaltres què en penseu? 

La meva opinió, és que sí. Les etiquetes són importants, perquè us imagineu un blog ple d'entrades i sense cap etiqueta? No sabríeu pas quin és el tema més parlat en aquell blog, si volguéssiu buscar concretament aquella entrada que us interessa sense anar endavant i endarrere no podríeu! Per això i per moltes altres raons existeixen les etiquetes!

Una altra raó és  que les etiquetes, també hi són per tenir el blog ordenat. Personalment, aquesta idea m'agrada molt, ja que sóc una noia molt ordenada.

Però hi ha maneres i maneres de tenir les etiquetes del teu blog posades. En voleu veure diferents exemples?

Bé doncs, mireu!


Aquest és el meu cas. Aquestes són les etiquetes del meu propi blog.

En canvi, aquestes són les etiquetes del blog d'Ainoa Sarroca.

Com podeu veure, els dos blogs tenen diferents etiquetes, ja que això depèn del propietari o propietària del blog. Tot i així l'important de tot això, és que el blog tingui etiquetes.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada