divendres, 27 de desembre del 2013

Netvibes

Benvinguts a aquesta nova entrada del meu blog.

Us enrecordeu del canal RSS? Doncs si no us enrecordeu, aneu enrere i feu bona memòria, perquè en aquest aentrada, us explicaré què són els agregadors.

Els agregadors, són els que gestionen les subscripcions RSS. Però a més a més, també compleixen quatre funcions bàsiques:

  1. Rebre els feeds ( continguts que les diferents subscripcions ens van enviant ).
  2. Ofereixen la possibilitat d'ordenar els feeds.
  3. Permeten la lectura del contingut sense haver d'entrar a la web.
  4. Informan de quants ítems ens falten llegir.
Doncs bé, ara que ja teniu una idea general de què són els agregadors, m'agradaria dir-vos de què us volia parlar verdaderament.

Avui, en aquesta entrada, us volia parlar principalment d'un agragador: el Netvibes.

Abans que us pregunteu què és, us diré que és un servei web que té la utilitat d'un escriptori virtual personalitzat, és a dir tu et pots escriure notes importants que has de recordar, pots tenir-hi les teves imatges preferides, pots tenir la previsió del temps, i moltes altres coses.

Aquest escriptori virtual, el podem organitzar amb pestanyes. Cada una d'aquestes pestanyes, formarà un agregador de diversos widgets definits per l'usuari.

A més a més, també hi ha mòduls que permeten desplegar fonts web RSS, com per exemple algun diari que t'interessi, o algun blog.

Voleu endinsar-vos-hi més?  Clica aquí

Una vegada estiguis a dins, crea't un compte, i comença a crear el teu escriptori virtual.

Fes com jo!

Fotografia extreta del meu Netvibes.

Personalment, recomano que us en feu un. A mi em va molt bé, i sincerament em facilita els matins. En comptes d'obrir sis o set webs diferents, només amb una, ja pots aconseguir-ho.
Fes possible que trenta minuts, de recerca de titulars, es converteixin en cinc.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada