diumenge, 5 de gener del 2014

Tancament del blog

Benvinguts a aquesta nova i última entrada del semestre.

Què? Última?

Sí nois i noies. Avui us haig de comunicar que això ja s'acaba. 

Durant aquest primer semestre, he estat publicant contínuament, amb moltes ganes i il·lusió d'explicar-vos les eines que anàvem treballant a classe, les activitats que fèiem... però us vull comunicar que durant aquest segon semestre, l'actualització del meu blog, no serà tant freqüent. Tot i que de tant en tant anireu rebent notícies meves, explicant-vos aquelles activitats que m'hagin semblat interessants, divertides, creatives...

M'agradaria dir-vos, que fent aquest blog, he aprés moltes coses. Jo, mai havia tingut un blog, de fet, ni m'ho havia plantejat mai. Però després d'aquesta experiència, ho recomanaria, perquè és una manera de reflexionar sobre els continguts que s'han fet aquell dia a la classe, o una manera d'informar-te tu sol per ampliar la informació de classe...

He aprés moltes maneres noves de redactar, he aprés molts programes que ni tant sols sabia que existien, com per exemple l'Scoop.it.

Cal dir, que no sóc una persona que s'ho passi massa amb les tecnologies, però aquesta matèria, m'ha ensenyat que amb ganes i amb molta paciència, fins i tot jo, puc arribar a fer qualsevol cosa, puc utilitzar qualsevol programa...

Finalment, m'agradaria donar-vos les gràcies. Sí sí, a tots vosaltres! A tots aquells que m'heu anat seguint, llegint, comentant... Vosaltres, heu sigut una de les meves motivacions per anar escrivint aquestes entrades.
I sou una de les meves motivacions de cara a aquest nou semestre, per anar publicant alguna cosa.

Moltes gràcies a tots!

Espero de tot cor, que us hagi servit molt el que us he anat explicant.

Ens retrobem molt aviat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada